Переваги роботи з E.NEXT-Україна

  1. Стабільність, надійність, впевненість у завтрашньому дні.
  2. Реалізація продукції під єдиним брендом E.NEXT, який є відомим усій Україні і має яскравий позитивний імідж.
  3. Розташування основних виробничих потужностей Компанії у Польщі, завдяки якому продукція E.NEXT відповідає не тільки українським стандартам якості, а й більш суворим вимогам, що пред'являються до електротехніки в країнах ЄС.
  4. Найбільші серед електротехнічних компаній України розміри власного складу і складського запасу.
  5. Єдина і прозора цінова політика, яка дозволяє всім Партнерам отримувати високу і стабільний прибуток.
  6. Найбільше для монобрендових електротехнічних компаній число позицій в асортименті (понад 7000 найменувань), що дозволяє ефективно обслуговувати комплексні проекти і суттєво скорочувати час на закупівлю продукції.
  7. Найбільше для монобрендових компаній число асортиментних груп, які одночасно розвиваються, включаючи унікальні для ринку України, такі як:

    система коробів ZEKAN для прокладки кабелю в грунті;
    система металевих труб для прокладки кабелю e.industrial.
  8. Динамічне розширення асортименту Компанії з щорічним його оновленням на 25-30%.
  9. Побудова продуктових лінійок з можливістю вибору більш дорогої або більш доступної за ціною відповідно до потреб Клієнта.
  10. Патентна та юридична чистота реалізованої продукції.
  11. Доставка вантажів по всій території України, безкоштовна та оперативна доставка по Києву навіть невеликих замовлень.
    Доставка по регіонах спеціально найманим автотранспортом або перевізниками - «САТ», «Нічний експрес», «Делівері».
  12. Гарантія на продукцію від 1 до 3-х років.
  13. Допомога в просуванні:

    — забезпечення всім необхідним для успішних продажів (каталоги, стенди, торгове обладнання та ін.);
    — підтримка Партнерів за участю в регіональних виставках;
    — проведення навчальних семінарів;
    — допомога досвідчених менеджерів у формуванні асортименту і складу при початку співпраці.
  14. Висококваліфікований досвідчений персонал. Менеджери відділів продажів мають вищу електротехнічне освіту.
  15. Яскрава упаковка, що запам’ятовується.

Базові цінності

  • 1. Партнери

    Турбота про бездоганну обслуговуванні клієнтів є головним пріоритетом Компанії. Компанія всіляко заохочує лояльність до своєї продукції і корпоративних брендів, розвиває відносини довіри і відкритості, створює максимально сприятливі умови співробітництва, надаючи Партнерам:

    — зважену цінову та регіональну політику, яка дозволяє вибудовувати у співпраці з Компанією власний успішний бізнес;
    — комфортні умови співпраці, які поліпшуються в міру його розвитку;
    — постійну наявність на складі затребуваної ринком якісної продукції за привабливими для українських споживачів цінами;
    — гарантійні зобов'язання, повну технічну та маркетингову підтримку;
    — патентну чистоту та оригінальність конструктивних і технологічних рішень, що лежать в основі пропонованої продукції.

  • 2. Лідерство

    Компанія прагне бути лідером на українському електротехнічному ринку і твердо іде до цієї мети. Це проявляється:

    — в галузевому домінуванні у всіх регіонах України;
    — в партнерській співпраці з найбільш авторитетними учасниками електротехнічного ринку України;
    — в максимальному охопленні корпоративною продукцією всіх категорій вічизняних споживачів;
    — в досягненні максимальної впізнаваності корпоративних брендів Компанії серед споживачів, абсолютної довіри їх до якості та надійності її продукції;
    — в наявності найширшого асортименту продукції і постійному його розвитку з метою вичерпного задоволення споживчого попиту;
    — в забезпеченні пріоритетних стандартів обслуговування клієнтів.

  • 3. Якість

    Прагнення до бездоганності товарної лінійки і вищого класу обслуговування - основа комерційної та соціальної політики Компанії, що має вираз:
    — у постійній турботі про висококласні виробничо-технологічні рішення і безперервне підвищення якості продукції, що постачається;
    — в забезпеченні високих стандартів технічної підтримки споживачів і гарантійного обслуговування, і в зв'язку з цим - в роботі по виключенню рекламацій;
    — в наданні якісного сервісу на всіх етапах обслуговування клієнтів;
    — в підтримці та затвердженні високих стандартів маркетингу і менеджменту на всіх рівнях роботи Компанії та в усіх сферах співробітництва з Партнерами.

  • 4. Професіоналізм

    Компанія приділяє першорядну увагу розвитку передових технологій випуску продукції, побудови управління і маркетингу.
    Професіоналізм наших співробітників, перш за все, виявляється в їх сильних особистісних якостях, в твердому знанні ними предмета своєї роботи і досконалому володінні ефективним робочим інструментарієм. Для досягнення такої високої робочої планки кожен співробітник, поряд з корпоративним навчанням, піклується про повнокровне участь у роботі трудового колективу, займається самоосвітою для повсякденного професійного зростання. Висока компетентність з давньої пори є візитною карткою кожного співробітника і колективу Компанії в цілому.

  • 5. Відповідальність

    Компанія усвідомлює і приймає свою моральну та юридичну відповідальність:

    — перед суспільством — згідно місії Компанії;
    — перед державою — за дотримання встановлених ним законів і сплату податків;
    — перед споживачами — за продукцію, що поставляється;
    — перед клієнтами — за рівень сервісу, що надається, і дотримання заявлених умов співпраці; — перед своїми співробітниками — за справедливу оцінку внеску кожного в загальний результат.