Ребрендінг E.NEXT-Group — новий етап розвитку

28 Листопада 2017
Ребрендінг E.NEXT-Group — новий етап розвитку

Логотип компанії — не просто її фірмовий знак, це сублімований вираз філософії та життєвої позиції. Змінюється світ і разом з ним еволюціонує Компанія та її логотип.

Оновлений знак E.NEXT більш точно виражає позицію бренду бути лідером, закріплює досягнуте на шляху цього сходження, актуальні зміни в стилі комунікацій і планах з розвитку географічної представленості.

Нове зображення знаку відповідає сучасним світовим трендам лаконічності й утилітарності в перенасиченому інформаційному полі.

Знак еволюціонував: тепер він краще читається, стає зрозумілим і звичним для міжнародної спільноти. Зберігши спадкоємність у формі, він фіксує цінності бренду: постійний розвиток, орієнтацію на вирішення, актуальність.

Трансформація фірмової відривної лінії символізує мобільність, поступальність і ліберальність підходів ведення бізнесу. Образи нової концепції: люди, ідеї, світло, динаміка, партнери.

У логотипі відображена філософія бренду E.NEXT: лідерство і відкритість, розвиток і актуальність рішень, ефективність і націленість на результат. Інтегровані в знак графічні елементи символізують надійність, безперервний розвиток і фокусування на цінностях бренду.



Повернутися до списку